Bedankt voor je bericht
We antwoorden met de snelheid van het licht, of in ieder geval binnen 24 uur!Lees nu ook onze meest recente blogs
Is de marketing funnel nog wel een funnel?
De funnel is een veelgebruikte term in de online marketing, maar wat betekent het nu eigenlijk en hoe heeft het invloed op de strategie die we samen met je opzetten?
De marketing funnel en customer journey
De marketing funnel wordt over het algemeen gezien als een lineaire customer journey. De customer journey is ‘de route’ die je naar een gebruik- of aankoopmoment aflegt. Van bewustmaking naar overweging tot aan conversie. Iedere keer wanneer je van de ene naar de andere fase beweegt, worden de product-, dienst- of merk overwegingen kleiner. De vorm van de customer journey lijkt daardoor op een funnel. Oftewel een trechter.
Mobiel, altijd en overal
Al jaren blijft het gebruik van de mobiele telefoon toenemen. We blijven de desktop gebruiken, alleen niet meer zo vaak. En dat blijkt uit de cijfers. 63% van al het online verkeer kwam in 2018 van mobiel, 37% van desktop. LEES MEER…
Adverteren op Google, hoe werkt het precies?
Wil jij meer conversies, sales of wil je gewoon zichtbaar op de voor jou belangrijke zoektermen? Of het nu om brand awareness of conversies gaat, wij zorgen als Google experts dat jij gevonden wordt wanneer potentiële klanten via Google zoeken. LEES MEER…
PPC Marketing als onderdeel van je digitale strategie
Wat is PPC marketing en waarom het deel uit moet maken van je digitale strategie. Een organische toppositie kost maanden om te realiseren. Search campagnes zorgen ervoor dat je no-time bovenaan staat met de voor jou relevante zoektermen. LEES MEER…
Diensten
- Zoekmachine adverteren (SEA)
- Webanalytics
- Online leadgeneratie
- Social advertising
- Video advertising
- Display advertising
- Conversie optimalisatie
Volg ons